Nosta tekemisen tasoa

Haluamme nostaa ajattelun ja tekemisen tasoa Suomessa raottamalla huomisen sumuverhoa. Kokosimme Toinen Mielipide –yhteisön alle suomalaisia näkijöitä, tekijöitä ja mielipidevaikuttajia avaamaan keskusteluita ja tuomaan uutta ajattelua suomalaisiin yrityksiin. Voimme menestyä vain muuttumalla maailman muutosta nopeammin. Haluamme nostaa mielipiteillämme katseen kohti tulevaisuuden kilpailuetujen rakentamista.

Toinen Mielipide syntyi halusta tehdä Suomesta kaupallisesti menestyvämpi kuin koskaan ennen. Halusta tehdä rohkeita päätöksiä, uusiutua ja luoda uusia menestystarinoita. Näemme sen paikkana synnyttää keskustelua ja hyviä keskustelunavauksia ravistelemalla nykyisiä näkemyksiä. Toisen Mielipiteen tavoitteena on aukaista näkymiä huomisen sumuverhon taakse. Haluamme viitoittaa näkemyksillä tietä edelläkävijöille ja vetää kaikki innostuneet matkallemme mukaan.

Toinen Mielipide

Mukana suomalaista ajattelua ja tekemistä ravistelemassa allekirjoittaneiden lisäksi mm. Tommi Tervanen, Lauri Sipilä, Christina Forsgård, Janne Saarikko, Markku Vierula, Susanna Paloheimo, Kati Riikonen, Mika Aittamäki ja monia muita. Annamme porukalla toisen mielipiteen yritysten tulevaisuuden liiketoiminnasta, myynnistä, markkinoinnista, asiakaspalvelusta ja –kokemuksesta, digitalisaatiosta, johtamisesta ja viestinnästä.

Keskustelu on avattu. Liity mukaan liikkeeseen nostamaan tekemisen tasoa!

Jakoa
Jarkko Kurvinen
Jarkko Kurvinen

Jarkko Kurvinen kannustaa yrityksiä rakentamaan kilpailuetua mielipidejohtajuudella ja tekemään markkinoinnista aidosti palvelua. Jarkon intohimona on nostaa yritysten markkinointi uudelle tasolle. Jarkko on kirjoittanut kollegoidensa kanssa kirjat Blogimarkkinointi (2011), Mielipidejohtaja (2014) ja B2B-markkinoinnin ja -myynnin pelikirja (2016) sekä hänen uusin kirjansa Henkilöbrändi julkaistiin 2017 jouluna.

Ei kommentteja

Osallistu keskusteluun