#businessroast startup-hörhö Jussi Muurikainen korporaatioon

Toisen Mielipiteen uudessa businessroastissa tutustutaan startup-aktivisti Jussi Muurikaisen matkaan korporaation syövereihin auttamaan Nordea uuteen asiakaskeskeiseen nousuun. Roastaajana Jarkko Kurvinen.

Jakoa
Jarkko Kurvinen
Jarkko Kurvinen

Jarkko Kurvinen kannustaa yrityksiä rakentamaan kilpailuetua mielipidejohtajuudella ja tekemään markkinoinnista aidosti palvelua. Jarkon intohimona on nostaa yritysten markkinointi uudelle tasolle. Jarkko on kirjoittanut kollegoidensa kanssa kirjat Blogimarkkinointi (2011), Mielipidejohtaja (2014) ja B2B-markkinoinnin ja -myynnin pelikirja (2016) sekä hänen uusin kirjansa Henkilöbrändi julkaistiin 2017 jouluna.

1Kommentti
  • Johanna Kemppinen
    Posted at 18:46h, 01 syyskuun Vastaa

    Syvääluotaavaa asiaa, josta etenkin tuo reklamaatioiden hyvää tekevä voima jäi vahvasti mieleen. Miten paljon hyvää palautetta piilotetaan vakiovastausten ja hyssyttelyn alle, kun pitäisi oikeasti ottaa kaikki irti reklamaatioista. Mistä voi saada asiantuntevampaa ohjausta toiminnankehittämiseen kuin omilta asiakkailta?

    Nähtäväksi jää miten Nordea porukkansa sisäisen innostuksen saa muutettua konkreettisiksi kehitystoimenpiteiksi ja parantuvaksi asiakaskokemukseksi. Tsemppiä!

Osallistu keskusteluun