Oikukas Ostaja -tutkimus

Miten ICT- ja asiantuntijapalveluita ostetaan Suomessa vuonna 2015?

Mercuri International Oy:n, AdvanceB2B Oy:n ja Questback Oy:n tekemä Oikukas ostaja -tutkimus vastaa mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Mitkä tekijät vaikuttavat tarpeen syntymiseen?
  • Mitä asiakas tavoittelee hankinnalla?
  • Miten tietoa haetaan ja miten tiedonhaku koetaan?
  • Millainen merkitys on asiantuntijasisällöillä?
  • Mitkä ovat keskeiset kumppanin valintaan vaikuttavat
    tekijät?

Lataa raportti

* Tutkimus suomalaisten B2B-ostokäyttäytymisestä tehtiin touko-kesäkuussa 2015. Tutkimuksen toteuttivat Questback Oy, Mercuri International Oy ja AdvanceB2B Oy. Vastaanottamalla lisätietoa, saat tietoja edellämainittujen yritysten  tuotteista, palveluista ja tapahtumista. Hyväksy viestit valitsemalla tämä kenttä. Lähetämme sähköpostiisi vahvistuksen ja linkin sivustoon, jossa voit itse muokata yhteydenpitoa koskevia asetuksiasi.

Jakoa