Asiakkailla on valtaa enemmän kuin koskaan. He tekevät oman tiedonhakunsa ja vertailunsa ohittaen myynnin aina kuin mahdollista. Asiakkaan vihdoin päästessä myynnin pakeille, päätös alkaa olla jo tehtynä. Modernin myynnin parhaissa käytännössä käsitellään, kuinka pääset kiinni asiakkaan päätöksentekoon varhaisemmassa vaiheessa.
Tutustu Oraclen tarjoamaan raporttiin modernin myynnin parhaista käytännöistä, niin näet, mihin kannattaa keskittyä saadaksesi myyntitavoitteet jälleen kiinni.
*Vastaanottamalla lisätietoa, saat tietoja Oraclen tuotteista, palveluista ja tapahtumista. Hyväksy viestit valitsemalla tämä kenttä. Lähetämme sähköpostiisi vahvistuksen ja linkin sivustoon, jossa voit itse muokata yhteydenpitoa koskevia asetuksiasi.