Kirjanurkkaus – Ylivoimainen asiakaskokemus -webinaari

Asiakaskokemus rakentaa parhaimmillaan pysyvää kilpailuetua.

Täytä tietosi ja tilaa to 9.6. järjestetyn webinaarin tallenne sähköpostiisi.

Keskustelimme webinaarissa Kari Korkiakosken kanssa hänen tuoreesta kirjastaan Ylivoimainen asiakaskokemus ja kuinka yritys muuntautuu yrityskeskeisestä asiakaskeskeiseksi sekä miten muutosta mitataan.

Ylivoimainen-asiakaskokemus-tyokalupakki

Webinaarissa äänessä

Jarkko Kurvinen

Jarkko Kurvinen

Jarkko Kurvinen kannustaa yrityksiä rakentamaan kilpailuetua mielipidejohtajuudella ja tekemään markkinoinnista aidosti palvelua. Jarkon intohimona on nostaa yritysten markkinointi uudelle tasolle sekä auttaa yrityksiä ja asiantuntijoita muuntamaan myyntinsä ja markkinointinsa asiakaskeskeiseksi. Jarkko on kirjoittanut kollegoidensa kanssa kirjat Blogimarkkinointi (2011, Kultasulka-palkinto), Mielipidejohtaja (2013) sekä B2B-markkinoinnin ja -myynnin pelikirja, joka julkaistaan kesäkuussa 2016.

tm-karikorkiakoski

Kari Korkiakoski

Kari Korkiakoski on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija. Hän on suorittanut mm. Net Promoter Score -koulutuksen. Kari myös ”syö omaa leipäänsä” ja hyödyntää asiakaskokemuksen ja markkinoinnin välineitä aktiivisesti niin henkilökohtaisesti kuin verkkokauppiaana. Yhdessä Belinda Gerdtin kanssa hän on kirjoittanut 2016 ilmestyneen Ylivoimainen asiakaskokemus -kirjan. Lisäksi hän on kirjoittanut Janne Löytänän kanssa vuonna 2014 ilmestyneen  Asiakkaan aikakausi -kirjan

Ilmoittaudu

Jakoa