Asiakaskokemuksen mittaaminen

Asiakaskokemuksen mittaaminen ja metriikat

Asiakaskokemuksen kaava – hankinta * uskollisuus * tehokkuus

Miten teillä mitataan ja kehitetään asiakaskokemusta? Raportti tarjoaa kaavan asiakaskokemuksen kehittämiseen sekä metriikat hankinnalle, uskollisuudelle ja tehokkuudelle, jolla pystyt tehokkaasti ohjaamaan asiakaskokemuksen muodostumista.

Tutustu Oraclen tarjoamaan raporttiin asiakaskokemuksen mittaamisesta ja mittareista, jotta pystyt paremmin tehokkaammin tarttumaan asiakaskokemuksen kehittämiseen.

Lataa raportti

*Vastaanottamalla lisätietoa, saat tietoja Oraclen tuotteista, palveluista ja tapahtumista. Hyväksy viestit valitsemalla tämä kenttä. Lähetämme sähköpostiisi vahvistuksen ja linkin sivustoon, jossa voit itse muokata yhteydenpitoa koskevia asetuksiasi.