Moderni asiakaspalvelu Forbes-raportti

Modernin asiakaspalvelun haasteet

Enemmistö yrityksistä uskoo peittoavansa kilpailijansa asiakaspalvelulla

Pohjautuuko uskomus oikeasti asiakaspalvelun kyvykkyyteen vai onko se vain toiveikasta ajattelua?

Tutustu Oraclen tarjoamaan Forbesin tutkimukseen modernista asiakaspalvelusta, niin pystyt paremmin arvioimaan asiakaspalvelunne tilan.

Lataa raportti

*Vastaanottamalla lisätietoa, saat tietoja Oraclen tuotteista, palveluista ja tapahtumista. Hyväksy viestit valitsemalla tämä kenttä. Lähetämme sähköpostiisi vahvistuksen ja linkin sivustoon, jossa voit itse muokata yhteydenpitoa koskevia asetuksiasi.

Yritykset katsovat yhä asiakaspalvelua vain asiakastarpeiden täyttämisen kautta

Asiakaspalvelu on harvalle osa kilpailustrategiaa, vaikka sen hyvin hoitamisella on kiistattomat edut. Hyödyntämällä asiaakaspalvelua täyteen potentiaaliinsa, moderni asiakaspalvelu auttaa sinua myös

  • markkinoinnissa ja asiakkaan hankintakustannuksen alentamisessa
  • brändin vahvistamisessa
  • ristiinmyynnissä ja asiakkaan elinkaariarvon kasvattamisessa
  • asiakassuhteiden vahvistamisessa
  • kuulemaan asiakkaan ääni
  • saamaan asiakkaan mukaan tuotekehitykseen