Muutu tai tule korvatuksi – digiajan myynti haltuun

Muutu tai tule korvatuksi -webinaari

Miten otat digiajan myyntiprosessin yrityksessäsi haltuun

Täytä tietosi ja pääset katsomaan 10.5. pidetyn myyntijohdon webinaarin tallenteen

toinenmielipide-moderninmyynnin10kaskyaKävimme webinaarissa läpi, kuinka yritys muuntautuu yrityskeskeisestä asiakaskeskeiseksi digiajan myynnissä.

Vastaamme kysymyksiin, miten

  • tehokas digiajan myynti toimii
  • sosiaalinen myynti muuntaa myyjän arkea
  • myyjät pystyvät muuntautumaan arvonlähteiksi asiakkaille ennakkoon
  • myynti pysyy asiakkaan iholla myös myyntitapaamisten välissä
  • myynnin tulee muuttua pysyäkseen pelissä mukana

Webinaarissa äänessä

Jarkko Kurvinen

Jarkko Kurvinen

Jarkko Kurvinen kannustaa yrityksiä rakentamaan kilpailuetua mielipidejohtajuudella ja tekemään markkinoinnista aidosti palvelua. Jarkon intohimona on nostaa yritysten markkinointi uudelle tasolle sekä auttaa yrityksiä ja asiantuntijoita muuntamaan myyntinsä ja markkinointinsa asiakaskeskeiseksi. Jarkko on kirjoittanut kollegoidensa kanssa kirjat Blogimarkkinointi (2011, Kultasulka-palkinto), Mielipidejohtaja (2013) sekä B2B-markkinoinnin ja -myynnin pelikirja, joka julkaistaan toukokuussa 2016.

sani-leino-toinen-mielipide

Sani Leino

Sani Leino, Thinglink Europen myyntijohtaja, on myynnin ja muutoksen sanansaattaja, joka näkee mahdollisuuksia muuttuvassa maailmassa. Sanin uskoo sosiaaliseen liiketoimintaan ja auttaa yrityksiä tekemään tehokkaampaa digitaalista markkinointia ja yksilöitä hyödyntämään sosiaalista myyntiä. Sani listattiin vastikää maailman 100 vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon ja on yksi Speakers Forumin Top 100 puhujista Suomessa.

ville-lintula-toinen-mielipide

Ville Lintula

Ville Lintula, Mercuri International Oy:n Head of Marketing on myynnin ja myynnin johtamisen intohimoinen uudistaja. ”Oleellisinta yrityksissä on saada aikaan myynnin kasvua – se tuo rahan ja mahdollistaa kaiken muun. Kasvun aikaansaanti edellyttää myynnin toimintatapojen kriittistä itsearviointia, fundamentaalisia päätöksiä ja inspiroivaa ihmisten johtamista.” Mercuri International on maailman suurin myyntiin ja myynnin johtamiseen keskittynyt kehittämiskumppani.

Ilmoittaudu