Asiakaskokemus näkyy viivan alla -webinaaritallenne

Miten otat asiakaskokemuksen yrityksessäsi haltuun

Täytä tietosi ja tilaa pe 20.5. pidetyn asiakaskokemuswebinaarin tallenne sähköpostiisi.  Pääset heti kuuntelemaan webinaaria.

Kävimme webinaarissa läpi, kuinka yritys muuntautuu yrityskeskeisestä asiakaskeskeiseksi johtamalla asiakaskokemusta.

Käsittelimme aiheita, kuten

  • miten asiakaskokemus muodostuu
  • asiakaskokemuksen perisynnit yrityksissä
  • asiakkaan matka ja asiakaskokemus
  • asiakaspalvelun rooli asiakaskokemuksessa
  • miten asiakaskokemusta johdetaan tehokkaasti

Webinaarissa äänessä

Jarkko Kurvinen

Jarkko Kurvinen

Jarkko Kurvinen kannustaa yrityksiä rakentamaan kilpailuetua mielipidejohtajuudella ja tekemään markkinoinnista aidosti palvelua. Jarkon intohimona on nostaa yritysten markkinointi uudelle tasolle sekä auttaa yrityksiä ja asiantuntijoita muuntamaan myyntinsä ja markkinointinsa asiakaskeskeiseksi. Jarkko on kirjoittanut kollegoidensa kanssa kirjat Blogimarkkinointi (2011, Kultasulka-palkinto), Mielipidejohtaja (2013) sekä B2B-markkinoinnin ja -myynnin pelikirja, joka julkaistaan kesäkuussa 2016.

sani-leino-toinen-mielipide

Sani Leino

Sani Leino, Thinglink Europen myyntijohtaja, on myynnin ja muutoksen sanansaattaja, joka näkee mahdollisuuksia muuttuvassa maailmassa. Sanin uskoo sosiaaliseen liiketoimintaan ja auttaa yrityksiä tekemään tehokkaampaa digitaalista markkinointia ja yksilöitä hyödyntämään sosiaalista myyntiä. Sani listattiin vastikää maailman 100 vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon ja on yksi Speakers Forumin Top 100 puhujista Suomessa.

perttu-ahvenainen-toinen-mielipide

Perttu Ahvenainen

Perttu Ahvenainen on digitaalisen asiakaskokemuksen konsultti Sinisellä Meteoriitilla, joka painii päivittäin asiakaskokemuksen kehittämisen kanssa. Mietin työssäni, kuinka ihmiset saataisiin oivaltamaan asiakaskokemuksen muodostuminen koko pelikenttä, johon vaikuttaa kaikki mitä yritys tekee, tai jättää tekemättä.

Kuuntele tallenne

Jakoa